Погодьтеся, у кожного є свої улюблені магазини та бутіки, також як є і такі, в які ви не зайдете за жодних обставин. Чому ж із завидною постійністю нас тягне повернутися і купити щось в одні магазини, а від інших просто відвертає?
Перш ніж потенційний покупець зможе оцінити якість товарів, послуг та обслуговування, він зіткнеться з оформленням вітрини магазину та дизайном магазинних приміщень. Якщо дизайн приверне увагу, то більша ймовірність того, що покупець зайде в магазин і навіть щось купить. Вітрина, що відштовхує, буде відлякувати клієнтів вже на етапі прийняття рішення: зайти або пройти повз.
Трохи про історію появи магазинів
З якою метою замислювалися перші магазини? Їхні власники очікували, що жінки заходитимуть сюди, щоб поспілкуватися, відпочити від дому та проблем, і принагідно щось собі прикупити.
Згодом радість відвідування зручних та красиво оформлених магазинів оцінили і чоловіки. Сьогодні похід у величезні супермаркети та невеликі бутіки став одним із видів відпочинку, своєрідною розвагою.
І сьогодні дизайн бутика визначає можливість купівлі більшою мірою, ніж якість товарів.
Особливості дизайну інтер’єру, привабливого для покупців
Кожен інтер’єр має бути поєднаний загальною концепцією, розробку якої краще довірити професіоналові. Досвідчений дизайнер розробить функціональний, затишний і, головне, дизайн інтер’єру магазину, що запам’ятовується.
Колір
Колірна гама дизайну інтер’єру магазину чинить на відвідувача особливий вплив.
Спеціальні дослідження довели, що на яскраві кольори відгукуються не надто забезпечені громадяни. І навпаки, глибокі, насичені відтінки подобаються заможній публіці.
Люди зі спокійною, не стомленою психікою віддають перевагу контрастним поєднанням, простим чистим, яскравим кольорам, це →
- діти та підлітки
- молодь та темпераментні люди
- відкриті, прямі натури та люди, які займаються фізичною працею
Люди з тонко організованою нервовою системою, особи, зайняті інтелектуальною працею, люди похилого та середнього віку, а також персони зі стомленою нервовою системою віддають перевагу малонасиченим, складним кольорам. Ахроматичні, зачорнені та ламані поєднання діють заспокійливе, викликаючи складні емоції, що задовольняють нестачу тонких вишуканих відчуттів.
Вплив на емоції людини
Пластичні, звукові та кольорові образи тісно пов’язані з емоціями людини, що враховується фахівцями розробки дизайну інтер’єру бутика або магазину.
Позитивні емоції, що викликаються словом «веселощі» асоціюються з плавними візерунками та формами, вільним простором, швидким, нестримним рухом.
Протилежна реакція викликається словом «переляк». Неправильні, розбиті площини, нестійкі форми, гострі виступи, темрява, тьмяне або сліпуче освітлення, холодні сині та зелені кольори, слизька підлога – все це може налякати покупця.
Дизайн інтер’єру магазину допомагає покупцеві
Процес покупки стане набагато простішим, якщо дизайн інтер’єру магазину розроблений правильно.
Дизайн інтер’єру магазину має допомогти покупцеві швидко зорієнтуватися у пошуку потрібного товару чи послуги. Тому дизайн магазину залежатиме від обраного типу обслуговування: змішане, самообслуговування чи прилавкове. Усі елементи мають бути взаємопов’язані, становити єдине ціле, тоді вони формуватимуть у покупця потрібний образ.
Особливу увагу приділіть освітленню. Воно має бути ретельно продуманим, представляти товари у найвигіднішому кольорі. Велике значення має і оформлення фасаду будівлі та вітрини. Вони мають бути яскравими, привертати увагу, викликати у цільової аудиторії бажання зайти.
Замовляючи розробку та створення дизайну інтер’єрів та оформлення магазинів, пам’ятайте про високу конкуренцію у сфері торгівлі, не забувайте про те, що оформлення має бути унікальним та незабутнім.
Дотримуйтесь цього нехитрого правила, і тоді кожне відвідування вашого магазину стане для покупця яскравою подією, про яку він розповість своїм друзям та знайомим, рекламуючи ваш магазин.
Дивіться також: Дизайн магазину в стилі лофт , Дизайн проект торгового центру , Дизайн проект інтер’єру магазину .